Kundeservice på dansk – Hurtig hjælp i chatten
Citat fra Gæst på 13/03/2026, 10:58Jeg sad fast i checkout på 420apotekdk.com i går aftes. Jeg skrev i deres live-chat, og selvom det var sent, fik jeg fat i en venlig dansker med det samme. Han fiksede koden og gav mig endda en gratis fragt-vouchers som plaster på såret. Det er service!
Jeg sad fast i checkout på 420apotekdk.com i går aftes. Jeg skrev i deres live-chat, og selvom det var sent, fik jeg fat i en venlig dansker med det samme. Han fiksede koden og gav mig endda en gratis fragt-vouchers som plaster på såret. Det er service!
Citat fra Gæst på 13/03/2026, 12:22Det lyder virkelig som en god oplevelse. Det er altid frustrerende at sidde fast i checkout, især når man bare gerne vil have gennemført sin bestilling. Fedt at høre, at deres live-chat reagerede så hurtigt, selv sent om aftenen. God kundeservice gør virkelig en forskel, og det siger også noget om, at de tager kunderne seriøst. At de både fik løst problemet med koden og ovenikøbet gav en gratis fragt-voucher som kompensation, er faktisk ret flot håndteret. Sådan noget gør, at man får mere tillid til en webshop og har lyst til at handle der igen. Jeg har også kigget lidt rundt på siden før, blandt andet på siden om elvanse og den virker generelt ret overskuelig og professionel. Godt at høre din oplevelse!
Det lyder virkelig som en god oplevelse. Det er altid frustrerende at sidde fast i checkout, især når man bare gerne vil have gennemført sin bestilling. Fedt at høre, at deres live-chat reagerede så hurtigt, selv sent om aftenen. God kundeservice gør virkelig en forskel, og det siger også noget om, at de tager kunderne seriøst. At de både fik løst problemet med koden og ovenikøbet gav en gratis fragt-voucher som kompensation, er faktisk ret flot håndteret. Sådan noget gør, at man får mere tillid til en webshop og har lyst til at handle der igen. Jeg har også kigget lidt rundt på siden før, blandt andet på siden om elvanse og den virker generelt ret overskuelig og professionel. Godt at høre din oplevelse!
Citat fra Gæst på 15/03/2026, 10:13God kundeservice gør virkelig en forskel. Når support reagerer hurtigt og løser problemer effektivt, giver det meget mere tillid til webshoppen og gør, at man gerne handler der igen.
God kundeservice gør virkelig en forskel. Når support reagerer hurtigt og løser problemer effektivt, giver det meget mere tillid til webshoppen og gør, at man gerne handler der igen.