Har handlet flere gange på rawfoodshop.dk – stort udvalg af økologiske nødder, frø, tørret frugt, raw olier, superfoods som spirulina/chlorella og nøddesmør. Alt er ØKO-mærket, meget vegan/raw-fokus, og priserne er okay (ofte 20–60% rabat på outlet/short-
Citat fra Gæst på 13/01/2026, 17:56Har handlet flere gange på rawfoodshop.dk – stort udvalg af økologiske nødder, frø, tørret frugt, raw olier, superfoods som spirulina/chlorella og nøddesmør. Alt er ØKO-mærket, meget vegan/raw-fokus, og priserne er okay (ofte 20–60% rabat på outlet/short-dated ting). Gratis fragt fra 499 kr, hurtig levering 1–3 dage. Trustpilot ligger på 4.1/5 med 1.700+ anmeldelser – folk roser kvalitet, sortiment og emballage, men nogle klager over leveringstid i peak. Jeg køber cashews, chia og lion’s mane der – altid frisk og god kvalitet. Bedre end mange supermarkeder for raw/økologisk. Nogen andre der shopper der regelmæssigt? Er det stadig top-valg i Norden?
Citat fra Gæst på 13/01/2026, 18:47Jeg har også handlet flere gange på
https://www.rawfoodshop.dk/
og genkender meget af det, du skriver. Udvalget af økologiske nødder, frø, superfoods og raw-produkter er klart stærkere end i almindelige supermarkeder. Outlet- og short-dated-tilbuddene gør priserne rigtig konkurrencedygtige, især ved bulk-køb. Levering har været hurtig for mig, men jeg har hørt om forsinkelser i travle perioder. Kvaliteten har dog altid været høj. For raw/vegansk kost synes jeg stadig, det er et af de bedste valg i Norden.
Jeg har også handlet flere gange på
https://www.rawfoodshop.dk/
og genkender meget af det, du skriver. Udvalget af økologiske nødder, frø, superfoods og raw-produkter er klart stærkere end i almindelige supermarkeder. Outlet- og short-dated-tilbuddene gør priserne rigtig konkurrencedygtige, især ved bulk-køb. Levering har været hurtig for mig, men jeg har hørt om forsinkelser i travle perioder. Kvaliteten har dog altid været høj. For raw/vegansk kost synes jeg stadig, det er et af de bedste valg i Norden.
Citat fra Gæst på 17/01/2026, 10:26Jeg har samme erfaring. Stærkt udvalg af økologiske raw-produkter, gode outlet-priser og høj kvalitet. Levering har fungeret fint, selvom der kan være forsinkelser i travle perioder.
Jeg har samme erfaring. Stærkt udvalg af økologiske raw-produkter, gode outlet-priser og høj kvalitet. Levering har fungeret fint, selvom der kan være forsinkelser i travle perioder.